۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۸
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85289001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظامیان و خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش حملات مقاومت

تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای مقاومت فلسطین در نوار غزه عصر امروز (یکشنبه) از تداوم درگیری‌های زمینی در مناطق مختلف این باریکه و هدف قرار دادن نظامیان و خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این درگیری‌ها خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خبرگزاری سما، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره اعلام کرد که خودروها و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای غرب و جنوب غزه هدف حملات خمپاره‌ای سنگین قرار داده است.

سرایا القدس همچنین اعلام کرد: رزمندگان ما در حال یک درگیری شدید با نظامیان رژیم اشغالگر در محور غرب شهر غزه هستند و به لطف خدا موفق به انهدام چند خودروی زرهی دشمن با انفجار بمب شدند.

در همین راستا، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک نیروی ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را در یک خانه در شمال بیت حانون هدف قرار داده است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام بعد از ظهر امروز نیز از انهدام سومین تانک ارتش رژیم صهیونیستی در جریان نبردهای زمینی امروز در جنوب غزه خبر داده بود.

ابو عبیده سخنگوی نظامی گردان‌های القسام نیز روز گذشته از انهدام ۱۶۰ تانک، نفربر و خودروی زرهی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خبر داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha