۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۵۱
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85289098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رسانه‌های صهیونیستی: حملات حزب‌الله لکه ننگی برای اسرائیل است

تهران-ایرنا- درپی تشدید حملات حزب‌الله لبنان به مناطق شمال فلسطین اشغالی طی امروز و مشخص شدن توخالی بودن تهدیدهای مقامات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و حزب‌الله، رسانه‌های صهیونیستی این حملات را لکه ننگی برای تل‌آویو ارزیابی کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کردند: با وجود تهدیدهای «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل، اما امروز جبهه شمال شاهد شدیدترین حملات از زمان آغاز نبرد بود.

این رسانه‌ها اذعان کردند: حزب‌الله از مدت‌ها قبل خطوط قرمز تعیین شده توسط گالانت را زیر پا گذاشته است و حملات آن لکه ننگی برای ما در سطح امنیتی است.

برپایه گزارش این رسانه‌ها، درپی تشدید حملات حزب‌الله، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی معتقد است که واقعیت در جنوب لبنان باید از طریق یک جنگ فراگیر یا محدود یا از طریق فشار سیاسی به طور چشمگیری تغییر کند.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و محل تجمع نظامیان آن طی امروز آماج حملات حزب‌الله لبنان قرار گرفت و طبق اذعان رسانه‌های صهیونیستی این حملات ۱۵ کشته و زخمی در میان صهیونیست ها برجای گذاشته است.

این حملات درحالی تشدید شده است که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شنبه شب در جریان بازدید از شهرک «الجلیل» در نزدیکی مرز لبنان و در جمع نظامیان این رژیم و با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست های میدانی ارتش این رژیم مدعی شده بود: حزب‌الله در حال ارتکاب اشتباه است و ممکن است مرتکب اشتباه بزرگی شود. ساکنان بیروت ممکن است در وضعیتی مشابه غزه قرار گیرند.

وی گفت: خلبانان ما در کابین نشسته‌اند و دماغه هواپیماها به سمت شمال است، ما به اندازه کافی برای انجام هر کاری در جبهه جنوب (نوار غزه) نیرو و تجهیزات داریم، اما نیروی هوایی به سمت شمال می‌رود و قدرت آن بسیار زیاد است.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha