۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۸:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85289242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار بوشهر: انعکاس خدمات دولت در دستور کار مدیران قرار گیرد

بوشهر_ ایرنا_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جهاد تبیین، امیدآفرینی و انعکاس اقدامات دولت از محوری‌ترین برنامه‌های مدیران دولتی در نشست با گروه های مختلف جامعه هدف قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، "اکبر پورات "روز دوشنبه در نشست با معاونین سیاسی فرمانداری‌های استان بوشهر اظهار کرد: در سفرهای شهرستانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان دیدار با اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نخبگان موضوع جهاد تبیین و اقدامات دولت در استان در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: همچنین فرمانداران و معاونین سیاسی باید با نشست با اقشار مختلف مردم، پیگیر رفع مشکلات مردم باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: بخشداران نیز در این زمینه حضور فعال در بین مردم را اولویت اساسی خود قرار دهند و در سطح بخش نشست های مردمی و میز خدمت برگزار کنند.

پورات یادآورشد: بحث نظارت روی سواحل و برگزاری کمیسیون‌های مربوطه در شهرستان‌های ساحلی باید به صورت منظم برگزار و مصوبات آن پیگیری شود.

وی ادامه داد: در رابطه با انتخابات آینده برای مشارکت و حضور حداکثری اقدامات خوبی در سطح استان انجام گرفته که باید استمرار یابد.

پورات بیان کرد: حق الناس بودن رای مردم، اجرای مرّ قانون و بی طرفی در برگزاری انتخابات، اصول اساسی ما خواهد بود و اگر به این سه موضوع به قدر کافی توجه کنیم حضور گسترده مردم در انتخابات را خواهیم داشت .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha