۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85289304
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش ورزشکاران بوشهری مایه مباهات است
آرشیویی

بوشهر- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تبریک کسب نشان طلای "علیرضا بخت" در رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۳ اردن گفت: درخشش جوان ورزشکار این خطه جنوبی در رقابت‌های مختلف، همواره مایه سربلندی و مباهات است.

به گزارش ایرنا، "یاسر جمالی" روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کسب مدال طلای مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۳ اردن توسط ملی پوش استان "علیرضا بخت" و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس را به وی، مربیان و همه مردم شریف ایران و استان بوشهر بویژه جامعه ورزش تبریک عرض می کنم.

وی افزود: "علیرضا بخت" پاراتکواندوکار بوشهری کشورمان در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۳ اردن موفق به کسب مدال طلا این دوره از مسابقات شد که نشان از ظرفیت‌های مناسب این رشته ورزشی در استان بوشهر است.

درخشش ورزشکاران بوشهری مایه مباهات است

پنجمین دوره مسابقات پاراتکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۳ روز یکشنبه ۲۱ آبان به میزبانی کشور اردن در شهر عمان و با حضور ۴۷ شرکت کننده برگزار و در نهایت تیم ایران موفق به کسب ۵ نشان ارزشمند طلا، یک نقره و یک برنز و عنوان قهرمانی مسابقات شد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، علیرضا بخت ملی پوش دشتستانی استان بوشهر در بازی فینال با غلبه بر«جوزف لین» از بریتانیا و کسب نتیجه ۳۹ بر ۱۰ نشان طلای دیگری را برای کشورمان به دست آورد.

این مدال نهمین مدال پیاپی علیرضا بخت در رویدادهای بین المللی از سال گذشته تا به امروز است.

وی پیش از این در رقابت های پاراگرندپری ریاض ، پاراگراندپری بلغارستان، جام ریاست فدراسیون جهانی ترکیه، جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲ و پاراآسیایی ویتنام صاحب گردن آویز طلا، در مسابقات قهرمانی آسیا و پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۳ نشان نقره و رقابت های آزاد قهرمانی اروپا ۲۰۲۳ صاحب نشان برنز شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha