۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85289376
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

سامانه ناپایدار جوی از روز چهارشنبه وارد اصفهان می‌شود

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه ناپایدار جوی از روز چهارشنبه به استان خبر داد و گفت: با ورود این سامانه از سمت مناطق غرب و جنوب به استان از میزان آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.   

محمد رضا رفیعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ورود سامانه ناپایدار از اواسط وقت روز چهارشنبه به استان اصفهان افزود: بارش‌های پراکنده و خفیف برای این سامانه قابل پیش بینی است که با فعالیت این سامانه بتدریج از شدت آلودگی هوای استان کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه شب گذشته کیفیت هوای اصفهان به وضعیت بسیار ناسالم رسید ادامه داد: این وضعیت امروز مقداری تعدیل شده اما همچنان برای عموم ناسالم است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: خوروبیابانک با دمای ۲۸ و بویین میاندشت با دمای منفی یک درجه سانتیگراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

وی اضافه کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۲۵ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین ساعات به ۶ درجه سانتیگراد رسید.

رفیعی، برای کلان‌شهر اصفهان در روز سه شنبه (فردا)، هوای صاف در برخی ساعات افزایش ابر و در مناطق مرکزی و صنعتی هوای ناسالم برای گروه های حساس را پیش بینی کرد.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، از ابتدای هفته جاری تاکنون کیفیت هوای اصفهان در شرایط ناسالم برای عموم قرار داشت و بنابر پیش بینی هواشناسی اصفهان، این وضعیت در پایان هفته با آغاز بارش‌ها بهبود خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha