۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85289398
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۳۰۰ کیلوگرم نان خشک در شیروان خراسان شمالی کشف شد 

بجنورد-ایرنا- مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان گفت: هزار و ۳۰۰ کیلوگرم نان خشک در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شیروان کشف شد. 

عبدالله گلی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نان‌های خشک شده برای عرضه به دامداران ذخیره و نگهداری می‌شد که در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی شناسایی و با آن برخورد شد و تخلف این فرد با سامانه ۱۲۴ به ما گزارش شد.

وی تاکید کرد: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی است و انتظار می رود هرگونه تخلف با این سامانه گزارش داده شود تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، پیش از این هم فردی در شیروان که ماهانه ۱۰ هزار قرص نان خریداری می کرد، شناسایی و به پلیس معرفی شد.

پیشتر هم حدود پنج هزار قرص نان احتکار شده در یکی از منازل حاشیه شهر بجنورد خبرساز شد که نان‌ ها انباشت و خشک شده به عنوان خوراک دام به دامداران عرضه می شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکنون یکهزار و ۳۱۱ واحد نانوایی در خراسان شمالی فعالیت دارند و سرانه مصرف آرد و نان در استان ۲ کیلوگرم بالاتر از میانگین کشوری است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است این استان دارای ۱۰ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، بام و صفی آباد، فاروج، گرمه، جاجرم، مانه، سملقان و راز و جرگلان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha