۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85289456
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اسناد مالکیت تمام واحدهای مسکن مهر "سلسله" صادر شد

خرم آباد - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی سلسله گفت: اسناد مالکیت تمامی ۴۴۸ واحد مسکن مهر این شهرستان صادر شد.

پرویز دانیالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این امر پس از سال ها پیگیری با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انجام شد و اکنون سند تک برگ مالکیت واحدهای آپارتمانی مسکن مهر الشتر (مرکز شهرستان) صادر شده است.

وی با اشاره به واگذاری این اسناد به مالکان واحدهای مسکن مهر افزود: از سال گذشته تاکنون ۲۵۰ نفر از مالکان این واحدها برای دریافت اسناد خود مراجعه کرده اند و مابقی نیز به تدریج در حال واگذاری هستند.

دانیالی عنوان کرد: مجتمع مسکونی مسکن مهر سلسله دارای ۲۸ بلوک و ۴۴۸ واحد مسکونی بوده و در زمینی به مساحت ۶ هکتار و زیر بنای ۴۹ هزار متر مربع احداث شده است و زمانبر شدن صدور سند واحدها به دلیل طولانی بودن مراحل اداری بود.

رییس اداره راه و شهرسازی سلسله همچنین با اشاره به انجام مراحل الحاق ۲۴ هکتار زمین به محدوده شهری فیروزآباد برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت تصریح کرد: کارهای لازم جهت انجام نقشه برداری هوایی از این اراضی پس از تاییدیه های لازم  در دست انجام است.

دانیالی با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از مجموع هشت هزار نفر متقاضیان مسکن ملی شهرستان تایید و واجد شرایط لازم تشخیص داده شده اند عنوان کرد: متاسفانه در شهر الشتر(مرکز شهرستان سلسله) با کمبود زمین مواجه هستیم اما ۶۳ هزار متر مربع زمین در منطقه خرگوشناب مطابق معیارهای لازم تشخیص و جهت اجرای طرح معرفی شده است تا چنانچه مورد تایید واقع شد کارهای قطعه بندی و واگذاری آن آغاز شود.

وی افزود: در حال حاضر ۳۸ خانوار متقاضی نهضت ملی مسکن در زمین های مازاد سوله های متعلق به یکی از دستگاه های دولتی، عملیات ساخت واحدهای مسکونی خود را آغاز کرده اند.

دانیالی بیان کرد: تا ۲ ماه پیش برای ساخت هر واحد مسکن ملی در شهرستان سلسله سه هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می شد که با اعلام دولت این رقم اکنون به پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha