۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85289464
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نذر خدمت هلال احمر قزوین آغاز شد

۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲
کد خبر: 85289464
طرح نذر خدمت هلال احمر قزوین آغاز شد

قزوین - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح نذر خدمت از سوی واحد داوطلبان هلال احمر استان از امروز در منطقه محروم رودبار الموت غربی به مورد اجرا گذاشته می شود.

حسین خویینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: واحد داوطلبان این جمعیت در قزوین با کمک خیران و همچنین مرکز بهداشت شهید بلندیان طرح نذر خدمت را از دهستان دستجرد که شامل ۱۸ روستا می شود را آغاز می کنند.

وی با اشاره به اینکه تا پیش از این از سوی جمعیت هلال احمر طرح نذر آب در استان هایی که مشکل آب داشتند اجرایی شده بود، تاکید کرد: امسال این طرح با عنوان نذر خدمت و در مناطق کم برخورداری که مردم آن با مشکلات معیشتی روبرو هستند، به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

خویینی ادامه داد: با پایش های صورت گرفت و ارزیابی های انجام شده، ارایه خدمت با سه رویکرد آموزش و توانمندسازی، سلامت محور و معیشتی طی روزهای ۲۲، ۲۴ و ۲۹ آبان ماه جاری در روستاهای دهستان دستجرد اجرایی می شود.

به گفته وی، در حوزه آموزش و توانمندسازی با استفاده از مربیان مجرب مسایل بهداشتی، کمک های اولیه و چگونگی مواجهه شدن با مخاطرات به مردم روستا آموزش های لازم داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بخش سلامت محور، طرح ویزیت رایگان پزشک عمومی و دنداپزشک و در حوزه معیشتی نیز ضمن شناسایی خانواده های نیازمند، بسته های غذایی به آنها ارایه می گردد.

مدیرعامل حمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در صورت آمادگی خیران و شرایط لازم، این آمادگی از سوی هلال احمر وجود دارد تا طرح نذر خدمت را بتوانیم در سایر مناطق مورد نیاز این استان به مورد اجرای بگذاریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha