۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85289474
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری اوباش و عاملان درگیری در کرج

۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴
کد خبر: 85289474
دستگیری اوباش و عاملان درگیری در کرج

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: سه نفر اوباش که در منطقه مصباح کرج دست به درگیری خیابانی و سلب آرامش مردم می کردند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز دوشنبه اظهار کرد: طبق بررسی ها در جریان درگیری این افراد یکی از شهروندان کرجی براثرضربه سلاح سرد مجروح شده است.
وی اضافه کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در یکی از خیابان‌های محله مصباح کرج و انتقال یکی از شهروندان به بیمارستان، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز قرار گرفت.
هداوند با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت سه نفر از اوباش و عاملان ایجاد این درگیری خیابانی شناسایی شد، افزود: متهمان که قصد متواری شدن را داشتند توسط پلیس دستگیر و به مقر سازمان اطلاعات فراجا منتقل شدند.
وی بیان کرد: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
 

کشف ۱۱۲ هزار قلم کالای پزشکی قاچاق دراشتهارد

دستگیری اوباش و عاملان درگیری در کرج

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۱۲ هزار قلم کالای پزشکی قاچاق در یکی از انبارهای شهر اشتهارد در این استان خبر داد.

سرهنگ "پیمان لطیفی" اظهار کرد : در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری تعداد قابل توجهی کالای پزشکی در یکی از انبارهای شهرک صنعتی اشتهارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران به همراه نمایندگان معاونت غذا و دارو به محل اعزام شده و در بازرسی از آن ۱۱۲ هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی کشف کردند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه ارزش اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این خصوص یک متهم شناسایی و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.


دستگیری سارق کابل مخابرات با ۱۵ فقره سرقت در کرج

دستگیری اوباش و عاملان درگیری در کرج

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارق حرفه‌ای کابل مخابرات با ۱۵ فقره سرقت در شهرستان کرج در این استان خبرداد .
سرهنگ "حکمت اله شجاعی" اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابرات از سطح معابر شهرستان کرج، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت، دریافتند که این سرقت‌ها در ابتدای صبح ها بدین صورت شکل گرفته که متهم ابتدا دکل را به آتش کشیده و سپس ضایعات آن ها را به سرقت می برد.
رییس پلیس آگاهی البرز به شناسایی هویت متهم این پرونده‌ها با استفاده از شگردهای فنی و پلیسی اشاره کرد و بیان کرد: متهم با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در حین سرقت دستگیر شد.
شجاعی گفت: این سارق سابقه‌دار به ۱۵ فقره سرقت کابل مخابرات در شهرستان کرج خبر داد و یادآورشد : یک مالخر اموال مسروقه نیز در این خصوص دستگیر و پس از تکمیل پرونده به همراه سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha