۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85289712
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهارستان: استفاده از ظرفیت نخبگان راهکار حل مشکلات است

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان گفت: استفاده از ظرفیت صاحبنظران و نخبگان، یکی از راه حل های برون رفت از مشکلات و فائق آمدن بر مسائل است و بر همین اساس یکی از اولویت های فرمانداری و نهادهای شهرستان استفاده از این ظرفیت‌ها خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سومین جلسه هیات اندیشه ورز شهرستان بهارستان به ریاست عبدالله نوحی فرماندار با تاکید بر استفاده از ظرفیت صاحب نظران و نخبگان جهت برون رفت و فائق آمدن بر مشکلات و ایجاد شور و نشاط اجتماعی روز دوشنبه برگزار شد.

نوحی با بیان اینکه انتظار داریم هیأت‌ اندیشه‌ورز با ارائه ایده‌های مختلف در جهت تحقق شعار دولت گام بردارد، افزود: ایده‌های ارائه‌شده توسط هیأت‌ اندیشه‌ورز باید با اولویت‌بندی مشخص توسط دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان برای حضور پرشمار در این صحنه، اظهار داشت: فضای نشاط اجتماعی و ایجاد فرصت برای همه سلیقه ها برای مشارکت پرشور در انتخابات حایز اهمیت است و هیات اندیشه ورز می تواند در این عرصه گامهای مؤثری بردارد.

این مسئول حضور همه سلیقه ها در انتخابات را فرصتی مطلوب خواند و خاطرنشان کرد: ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگان است.

فرماندار بهارستان یادآور شد: از همه صاحبنظران، جوانان و نخبگان شهرستان دعوت می شود در راستای حل مشکلات شهرستان، ایده ها و برنامه های خود را بیان کنند و از برنامه ها و ایده های خوب استقبال می‌کنم.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha