۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85289795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۶ شهروند "مسوولیت پذیر" آب در لرستان پاداش گرفتند

خرم آباد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۵۶ شهروند "مسوولیت پذیر" آب در این استان طی هفت ماهه امسال از شرکت آب و فاضلاب پاداش مسوولیت پذیری ۱۰ میلیون ریالی گرفتند.

یاسر اکبریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پارسال نیز از ۹۷ شهروند مسوولیت پذیر حوزه آب در استان قدردانی شد.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۰۰ مشترک کم مصرف آب در استان پاداش های پنج تا ۱۰ میلیون ریالی دریافت کردند، افزود: یکی از رسالت های مهم شرکت آبفا ارتباط مستمر با مردم و مشتریان است و هرچه این ارتباط مستمر و به روز باشد، منجر به افزایش خدمات دهی مطلوب تر به شهروندان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با قدردانی از شهروندان و مشتریانی که در طول سال ارتباط مستمر با سامانه ۱۲۲ شرکت دارند، یادآور شد: ملاک مسوولیت پذیری از نگاه شرکت آب و فاضلاب ارتباط مستمر با سامانه ۱۲۲ شرکت برای اطلاع دادن شکستگی های خطوط لوله مناطق مختلف است و شهروندانی که به عنوان مسوولیت پذیر شناخته شده اند، بیشترین تماس را برای اطلاع رسانی شکستگی ها با سامانه مذکور شرکت داشته اند.

۵۶ شهروند "مسوولیت پذیر" آب در لرستان پاداش گرفتند

اکبریان با اشاره به نقش موثر رسانه ها در پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد: انتظار می رود شهروندان استان در صورت مشاهده هرگونه حوادث در بخش آب و فاضلاب حتما در هر ساعتی از شبانه روز با سامانه ۱۲۲ شرکت تماس حاصل کنند تا ماموران در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع حادثه اقدام نمایند.

۴۵۰ هزار اشتراک آب شهری، ۱۵۰ هزار اشتراک آب روستایی و ۲۹۰ هزار مشترک فاضلاب تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha