نقش رسانه‌ها در تقویت مشارکت همگانی در انتخابات انکارناپذیر است

شیراز- ایرنا- مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: نقش رسانه ها در تقویت و افزایش مشارکت همگانی در انتخابات پیش رو انکارناپذیر است.

محمد رضایی، روز دوشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس در شیراز افزود: رسانه ها همواره و در مقاطع مختلف به مثابه یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل کرده‌اند و این مهم را در انتخابات مختلف شاهد بوده‌ایم.

او ادامه داد: در انتخابات ١١ اسفندماه امسال نیز این انتظار از رسانه‌های استان می‌رود که با استفاده از تمام ظرفیت و توان خود به خلق حماسه‌ای دیگر و برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کنند.

وی، با اشاره به چهار راهبرد انتخاباتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب یعنی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت افزود: تمام عوامل برگزاری انتخابات در استان تحقق این راهبردها را با جدیت در دستور کار خود قرار داده‌اند.

نقش رسانه‌ها در تقویت مشارکت همگانی در انتخابات انکارناپذیر است

دبیر ستاد انتخابات فارس گفت: بر همین اساس، مشارکت حداکثری به عنوان یک راهبرد مهم و مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب با جدیت از سوی مجریان انتخابات ومسئولین استانی دنبال می‌شود.

رضایی افزود: امیدواریم در انتخابات ٱتی با کمک رسانه‌ها و همراهی تمام دلسوزان و دوستداران انقلاب اسلامی از سلایق مختلف سیاسی ، بتوانیم زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار است به طور همزمان ۱۱ اسفندماه امسال برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha