۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۵۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85290083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۲۵۰ برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان تدوین شد

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان گفت: ۲۵۰ عنوان برنامه در کارگروه تلفیق کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان بررسی و تدوین شده و تا اسفند ماه امسال ۷۰ درصد برنامه ها اجرا می شود.

محمدشریف زارعی دوشنبه شب در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان به خبرنگار ایرنا افزود: مقدمات برگزاری این کنگره از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و ۲۱ کارگروه در این کنگره در مدت یکسال در حال فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: تاکنون سه جلسه شورای سیاستگذاری و هفت جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان برگزار شده و هر ماه یک جلسه هماهنگی تشکیل شده است.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: ۳۵۰ سرفصل برنامه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری و غیره در راستای برگزاری کنگره تهیه شده است.

زارعی گفت: نیمه دوم اردیبهشت ماه سال آینده اجلاسیه نهایی این کنگره برگزار می شود؛ دلیل انتخاب این ماه برای اجلاسیه پایانی کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان، این است که این فصل با حضور گردشگران و مردم کاشان همراه بوده و فرصت مناسبی برای برپایی محسوب می شود.

مردم شهرستان کاشان در مجموع ۱۸۰۰ شهید والامقام در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha