۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۹
کد خبر: 85290402
T T
۲۳۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع کارت هوشمند مهاجران خارجی در کرمان آغاز شد

کرمان- ایرنا- مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: فرآیند صدور کارت هوشمند مهاجرین، اجرایی و از امروز(سه‌شنبه) توزیع کارت‌ها توسط دفاتر کفالت شروع شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، روح‌الله خضری‌پور افزود: مهاجران از مراجعه به دفاتر به منظور اخذ کارت خودداری کنند، در روزهای آتی از جانب دفاتر با آنان تماس خواهند گرفت و اعلام می‌شود چه زمانی به دفتر مربوطه برای اخذ کارت مراجعه کنند.

وی کارت هوشمند اتباع خارجی را سند هویتی و بانکی با پیوند ارتباطی برشمرد و گفت: گام‌های اساسی توسط سازمان ملی مهاجرت برای ساماندهی اتباع خارجی برداشته شده که از جمله آنها، کارت هوشمند مهاجران خارجی است.

به گزارش ایرنا، کارت هوشمند مهاجران خارجی به منظور ارائه قانونمند خدمات و جلوگیری از سرگردانی مراجعه کنندگان خارجی در دستگاه های خدمات‌رسان در زمینه‌های مختلف همچون خدمات تحصیلی، درمانی، بهداشتی و تردد صادر می‌شود.

۱۸ خدمت در کارت های هوشمند اتباع و مهاجران خارجی تعبیه شده و جای مدارک هویتی که در گذشته استفاده می‌شد را به مرور زمان می‌گیرد و تمامی خدمات تنها با این کارت ارائه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha