۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85290481
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معاون فرماندار آباده : تخلف در ساخت و سازها قابل چشم پوشی نیست

آباده- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه آباده گفت: اقدامات تبعض آمیز در برخورد با ساخت و ‌ساز غیر مجاز قابل پذیرش و چشم پوشی نیست.

مهدی مرادی، روز سه شنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها ضمن اشاره به اراده جدی مسئولان این شهرستان برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز افزود: یکی از موضوعاتی که همواره در جلسات شورای مسکن به آن پرداخته می‌شود نظارت کامل و جامع بر اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن است و این نظارت ها در تمام شهرها باید رد چارچوب ضوابط و قوانین صورت گیرد.

او ادامه داد: در همین راستا ضرورت دارد که مهندسان ناظر طبق وظیفه قانونی که برعهده دارند بر روند اجرای ساختمان ها و بناها نظارت میدانی داشته باشند و هرگونه تخطی را بلافاصله به شهرداری گزارش دهند تا شهرداری نیز طبق ضوابط برخورد لازم و قانونی را انجام دهد.

وی، با اشاره بازدیدهای صورت گرفته از چند پروژه طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: در این بازدیدها شاهد تخلفاتی در ساخت و سازها بودیم که می تواند مشکلات بسیاری برای شهر و شهروندان ایجاد کند.

معاون فرماندار آباده : تخلف در ساخت و سازها قابل چشم پوشی نیست

معاون فرماندار ویژه آباده افزود: در بحث مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در پروژه های نهضت ملی مسکن که باید با وحدت رویه پیش رود، چنانچه فرد یا مسئولی کوتاهی کند باید پاسخگو باشد.

مرادی ادامه داد: ناعدالتی و ایجاد فضای دو قطبی در جامعه از جمله مسائلی بود که در دوره قبل رقم خورد که منجر به نارضایتی مردم نیز شد و لذا از مسئولان انتظار می رود که با نگاه عادلانه و بدون تبعیض با ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد کنند.

شهرستان آباده در فاصله ۲۷۲ کیلومتری شمال فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha