فرماندار ری: دامداری‌های فعال دامگستر فشافویه برای ادامه فعالیت محدودیتی ندارند

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: همانگونه که پیشتر نیز اعلام شده بود، ادامه کار واحدهای دامداری فعال در مجتمع دامگستر فشافویه که به تولید محصولات پروتئینی مشغول هستند مورد اتفاق نظر مدیریت شهرستان قرار داشته و مالکان این واحدها می توانند بدون هیچگونه محدودیت و مانعی به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، مهدی باب الحوائجی روز سه شنبه در بازدید از مجتمع دامداری دامگستر فشافویه شهرستان ری افزود: در جلسه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در شهرستان ری، ضمن تعیین تکلیف اراضی دام گستر، مقرر شد تا واحدهای فعال و مجوز دار این مجتمع بدون محدودیت به کار خود ادامه دهند.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: همچنین تعدادی از واحدها که مالکان آنها بدون اخذ مجوزهای قانونی لازم نسبت به ساخت و ساز اقدام کرده اند به دلیل رعایت نکردن تشریفات قانونی و جلوگیری از تضییع حقوق عامه با تکمیل مستندات و پرونده توسط اداره جهاد کشاورزی و صدور احکام تخریب از سوی مرجع محترم قضائی مقرر شد این تعداد واحد مورد قلع و قمع قرار گرفته و متخلفان به مراجع قانونی معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: پیرو جلسه هفته گذشته کمیته اقدام اقتصادی استان تهران و به منظور ساماندهی وضعیت اراضی مجتمع دامگستر و تعیین تکلیف اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز واقع در این منطقه امروز بازدید میدانی از این مجتمع در دستور کار مجموعه مدیریت شهرستان قرار گرفت.

باب الحوائجی اضافه کرد: سیاست کلی ما به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ری حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان و همچنین حفظ و حراست از حقوق عامه مردم شهرستان است و به همین دلیل به کلیه مالکان و تولیدکنندگانی که در سطح شهرستان ری از جمله مجتمع دامگستر درحال فعالیت هستند این اطمینان خاطر را می دهیم که حمایت های قانونی لازم از آنها و کسب و کارشان صورت خواهد پذیرفت و خللی در روند کارشان بوجود نخواهد آمد.

فرماندار ویژه شهرستان ری پیرو درخواست و دعوت مالکان و دامداران فعال مستقر در مجتمع دامگستر فشافویه، صبح امروز با حضور در این مجتمع از بخش های مختلف آن بازدید و پای صحبت های دامداران و مالکان واحدهای این مجتمع بزرگ دامداری در بخش فشافویه نشست.

مجتمع دام گستر توسط دولت برای تجمیع دامداری ها احداث شد و هم اکنون ۲۲۶ واحد مجاز در این مجموعه تولید شیر، دام و علوفه دارند.

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha