۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85290530
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات رایگان پزشکان جهادی به ۱۵۹ مددجوی کمالشهر کرج

کرج - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کمالشهر کرج اعلام کرد: پزشکان جهادی با استقرار در منطقه پیشاهنگی کمالشهر به ۱۵۹ بیمار نیازمند خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

"سعید افلاکی" روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس تیم پزشکی متشکل از ۲۰ پزشک و دستیار با همکاری و تعامل مرکز نیکوکاری حضرت قائم(عج) کرج با حضور در مسجد حضرت امام سجاد (ع) منطقه محروم پیشاهنگی کمالشهر ۴۷۵ خدمت پزشکی رایگان ارایه دادند.

وی بیان کرد: خدمات ارایه شده به مددجویان در بخش‌های پزشک عمومی، روانشناسی، ارتوپد، چشم‌پزشکی، طب سنتی، دندانپزشکی و تحویل دارو از طریق داروخانه سیار انجام شد.

افلاکی با اشاره به اینکه از اهداف گروه‌های جهادی، خدمت‌رسانی مستقیم و رایگان به نیازمندان است،گفت: برآورد تقریبی خدمات ارایه شده به مددجویان تحت حمایت توسط این تیم پزشکی و جهادی ۸۵۰ میلیون ریال است که با هدف ارتقای سطح سلامت مددجویان ساکن مناطق حاشیه‌نشین انجام شده است.
وی یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق واریز کمک‌ها به شماره ‌۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۷۱ نزد صندوق امداد ولایت البرز نسبت به ارایه کمک‌های نقدی خود جهت رفع مشکلات و نیازهای محرومان ساکن مناطق محروم کمالشهر، پیشاهنگی خرمدشت اقدام کنند.

کمالشهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha