حمایت از مردم مظلوم غزه در قالب برنامه‌های هفته بسیج ضروری است

سنندج- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بر لزوم تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه در قالب برنامه های هفته بسیج تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد سادات روز سه شنبه در جلسه هماهنگی و سیاست گذاری برنامه‌های هفته بسیج در فرمانداری سنندج اظهار کرد: حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین به عنوان یک پیوست ضروری در برنامه‌های هفته بسیج و دیگر برنامه های سطح استان ضروری است.

وی افزود: امام خمینی(ره) در خلق گفتمان و واژگان جدید در عرصه های سیاسی و اجتماعی از نبوغی عجیب برخوردار بود و از جمله ابتکارات منحصر به فرد ایشان فرمان تاسیس ارتش ۲۰ میلیونی و نیروی مقاومت بسیج بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: امام راحل ۲۰ روز پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تهدیدات لفظی و عملی آمریکا از جمله حرکت ناوهای آمریکایی به سمت آبهای آزاد پیرامون کشور ایران، فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد.

حجت الاسلام سادات ادامه داد: از آن تاریخ تاکنون فرهنگ بسیجی باعث اعتلای نظام اسلامی و موتور محرکه انقلاب اسلامی و سدی استوار در برابر هجمه‌های گوناگون نظام سلطه شده و اگر امروز عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا سواحل مدیترانه و آمریکای لاتین و حتی کشورهای اروپایی گسترده و جلوه‌های زیبایی از مقاومت جوانان حزب الله و غزه را در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی نظاره می کنیم تحت تاثیر فرهنگ بسیجی و مقاومتی است که امام راحل بنیانگذار آن بود.

از ۲۹ آبان تا پنج آذر در تقویم ایران به هفته بسیج نام گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha