۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85290778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: ترویج فرهنگ نماز در مدارس جدی گرفته شود

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان بر لزوم سوق دادن دانش آموزان به سمت مداومت در نماز تاکید کرد و گفت: باید ترویج فرهنگ نماز در مدارس جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز، افزود: میزبانی زنجان از اجلاس سراسری نماز، موضوع مهمی است که برگزاری مطلوب این رویداد با توجه به همزمانی سفر استانی رییس جمهور و دیگر برنامه های سنگین و متعدد به هماهنگی های بیشتری نیاز دارد.
افشارچی با بیان اینکه در بخش ها و کمیته های اجلاس سراسری نماز کارهای مختلفی انجام شده است، گفت: عمده تمرکز در این کمیته ها بر روی مدارس برای ترویج فرهنگ نماز است.
استاندار زنجان افزود: تلاش می کنیم تا این اجلاس به صورت آبرومندانه در استان برگزار شود.
وی در ادامه با بیان اینکه سفر رییس جمهور به استان فرصت مهمی برای تامین اعتبار و تعریف کردن پروژه است،‌ افزود: در دور اول سفر استانی رییس جمهور به زنجان طرح های بسیار مهمی به تصویب و مرحله اجرا رسید که امیدواریم در دور دوم سفر نیز با تخصیص اعتبارات و منابع مالی لازم شاهد تصویب و اجرای طرح های بزرگی در استان باشیم.
حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان نیز در این جلسه به اهمیت برگزاری اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود تا همزمانی ۲ رویداد سفر رییس جمهور به استان و میزبانی اجلاس سراسری نماز، بدون نقص و کاستی برگزار شود.
سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» به میزبانی استان زنجان در آذرماه برگزار می‌شود.
دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان نیز قرار است در همین ماه انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha