الحوثی: حمله جدیدی علیه اسرائیل انجام دادیم/صدها هزار رزمنده یمنی آماده مبارزه با اسراییل

تهران-ایرنا- تهران – ایرنا - سید "عبدالملک الحوثی" رهبر جنبش انصار الله یمن از حمله جدید موشکی و پهپادی رزمندگان یمنی به سرزمین های اشغالی خبر داد و تاکید کرد: اگر گذرگاه زمینی برای رسیدن به فلسطین اشغالی فراهم شود، صدها هزار مجاهدیمنی برای مقابله مستقیم با دشمن صهیونیستی وارد میدان خواهند شد.

به گزارش امروز (سه‌شنبه) ایرنا به نقل از المیادین، سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی گفت: روشن است که نظام‌های عربی در مساله تحرک درخصوص اتفاقات غزه جدی نیستند و نشست اخیر اضطراری سران عربی- اسلامی در ریاض درخصوص اتفاقات فلسطین هیچ موضع (ماهیت) مشخصی به همراه نداشت.

وی تاکید کرد: می‌گویند که نشست سران عربی - اسلامی شامل تمام مسلمانان می‌شود ولی نتیجه آن تنها ایراد بیانیه و مطالبه کلامی است، آیا قدرت ۵۷ کشور مسلمان همین است؟

الحوثی با اشاره به آمادگی رزمندگان یمنی از مردم فلسطینی خاطرنشان کرد: اگر گذرگاه زمینی برای رسیدن به فلسطین اشغالی فراهم شود، صدها هزار مجاهد یمنی برای مقابله مستقیم با دشمن صهیونیستی وارد میدان نبرد خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به نگرانی کشتی های رژیم صهیونیستی برای عبور و مرور از دریای سرخ گفت: دشمن صهیونیستی هم اکنون جرات ندارد که پرچم اسرائیل را بر روی کشتی‌های خود در دریای سرخ نصب کند و به استتار روی آورده است و این نشان‌دهنده میزان تاثیر موضع ما در هدف قرار دادن دشمن صهیونیستی (و کشتی های آن) است.

عصر شنبه شرکت کنندگان در اجلاس سران عربی - اسلامی در شهر ریاض در بیانیه‌ای حملات و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کرده و خواستار توقف فوری جنگ، شکستن محاصره غزه و ارسال کاروان‌های کمک‌های بشردوستانه عربی اسلامی و بین المللی به این منطقه شدند.

رهبران کشورهای عربی و اسلامی شرکت کننده در نشست ریاض در بیانیه پایانی خود همچنین بر اهمیت درخواست از دادستان دیوان کیفری بین‌المللی برای آغاز تحقیقات فوری درباره جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت توسط رژیم صهیونیستی در سراسر اراضی اشغالی فلسطین از جمله بیت‌المقدس شرقی تأکید کردند.

بیانیه ضعیف کشورهای عربی - اسلامی در حمایت از مردم غزه نه تنها با اعتراض جنبش انصارالله بلکه مورد انتقاد بسیاری از گروه های مقاومت منطقه قرار گرفته است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha