حکم هشت هزار و ۴۱۶ پرونده تعزیراتی در استان کرمانشاه اجرا شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای احکام هشت هزار و ۴۱۶ پرونده تعزیراتی در استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد پرونده بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال جریمه وصول شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «قهرمان شاهی» روز سه‌شنبه در نشست خبری در سرسرای اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، افزود: در این مدت به هزار و ۶۵ پرونده قاچاق کالا و ارز رسیدگی و ۳۵۰ میلیارد ریال جریمه آنها وصول شده است.

وی همچنین در خصوص شکایت و تخلفات حوزه بهداشت مانند دریافت وجه اضافه برای درمان بیماران در بیمارستان ها ،گرفتن زیر میزی در مطب های پزشکی، قاچاق دارو خارج از سیستم توزیع و پخش؛ ۲۴۵ پرونده تشکیل و در این ارتباط ۹۰ میلیارد ریال پول به مردم بازگردانده شد.

شاهی با اشاره به چندین مورد جریمه بالای ۱۰ میلیارد ریالی پزشکان و حوزه درمان مانند داروخانه های متخلف؛ یکی از از اولویت های اداره کل تعزیزات را مبارزه با تخلفات حوزه بهداشت اعلام کرد چرا که از استیصال مردم برای درمان سوء استفاده می کنند که به هیج وجه قابل اغماض نیست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۹۸ درصد پرونده های این اداره کل؛ مربوط به کالا و ارز است، گفت: ناظران و بازرسان ۱۹ دستگاه اجرایی مانند سازمان صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی این پرونده ها را تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می کنند و خود این اداره کل در تشکیل پرونده ها دخالتی ندارد.

شاهی در ادامه با اشاره به پلمب ۱۰ رستوران بین راهی و حجم بالایی از تخلفات نانوایی ها در استان، بیان داشت: در این رسیدگی به این پرونده ها که با زندگی مردم سرکار دارند، دیگر فقط به جریمه نقدی اکتفا نخواهیم کرد، بلکه تعطیل و پلمب آنها در برنامه این نهاد هست.

وی همچنین به پلمب و تعطیلی برخی از مشاوران املاک در سطح استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: این مشاوران املاک پول بیش از تعرفه های مصوب از خریداران و فروشندها اخذ کرده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha