۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85291035
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم سینمایی فاخر با موضوع دفاع مقدس در شوش تولید می‌شود

دزفول – ایرنا – سرپرست فرمانداری شوش با اشاره به آغاز فیلبمرداری فیلم سینمایی " ۶۱ " با محوریت شهدای جاویدالاثر تا یک ماه آینده در شوش گفت: پیش تولید این فیلم سینمایی فاخر در تهران آغاز شده و آذرماه امسال عوامل این فیلم در شوش مستقر می‌شوند.

به گزارش ایرنا، محسن حویزه روز سه شنبه در نشست فرهنگ عمومی شهرستان شوش در دفتر امام جمعه شوش تاکید کرد: پشتیبانی از این فیلم سینمایی مورد تاکید است و باید همه دستگاه‌ها برای تسهیل در ساخت این فیلم سینمایی فاخر حداکثر همکاری را با عوامل تولیدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی شوش باید در شهرستان جریان ساز باشد و مسیر حرکتی مسایل فرهنگی و هنری را در این شهرستان ریل گذاری کند، افزود: تمرکز زدایی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در شوش باید در اولویت قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شوش بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در روستاها و بخش‌های تابعه شوش مورد غفلت واقع شده است لذا باید تلاش کرد تا اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به کل شهرستان بسط داده شود.

کاهش تیراندازی در مراسم شادی و عزا در اولویت شورای فرهنگ عمومی شوش باشد

حویزه با تاکید بر لزوم ساماندهی فضای مجازی در این شهرستان گفت: فضای مجازی در شوش نیاز به برنامه‌ریزی، طراحی و سازماندهی مناسب دارد که در این زمینه توقع از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار زیاد است.

وی افزود: تیراندازی در مراسم‌ عزا و عروسی و همچنین نزاع‌ها از جمله آسیب‌های اجتماعی است که رفع این مسایل علاوه بر استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان نیاز به کار فرهنگی و آگاه کردن مردم دارد.

سرپرست فرمانداری شوش اظهارکرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در شوش نیاز به سیاست گذاری درست دارد و باید این برنامه‌ها متناسب با فرهنگ عمومی مردم شهرستان و پس از اخذ مجوزهای لازم برگزار شود.

فیلم سینمایی فاخر با موضوع دفاع مقدس در شوش تولید می‌شود

نشست‌های فرهنگ عمومی شوش باید هدفمند باشند

امام جمعه شوش با تاکید بر ضرورت برگزاری هدفمند نشست‌های فرهنگ عمومی در شوش گفت: آسیب‌ها، نقاط ضعف و قوت فرهنگی و اجتماعی در شهرستان باید شناسایی شوند و رفع این مسایل در دستور کار شورای فرهنگ عمومی باشد.

حجت‌الاسلام مهدی علیزاده اصل یکی از آسیب‌های مهم فرهنگی و اجتماعی در شهرسان شوش را تیراندازی در مراسم‌ عزا و عروسی دانست و افزود: برای کاهش این آسیب‌ها با استفاده از ظرفیت معتمدان و شیوخ منطقه اقدام‌هایی انجام شد که نتیجه آن کاهش تیراندازی‌ها بود البته این اقدام‌ها باید مستمر باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته تشکیل بسیج ادامه داد: مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی فرصت مغتنمی برای انجام کار فرهنگی است که باید از این مناسبت‌ها نهایت استفاده را کرد.

امام جمعه شوش با بیان اینکه تفکر بسیجی نیاز کنونی مدیران کشور است، افزود: بسیاری از گره‌ها و مسایل کنونی با تفکر و کار جهادی و بسیجی قابلیت گشایش دارند که باید تلاش کرد این تفکر در میان کودکان و نوجوانان نهادینه شود.

رژیم صهیونیستی نازی مدرن عصر کنونی است

حجت‌الاسلام علیزاده اصل در بخش دیگری از سخنان خود رژیم صهیونیستی را نازی مدرن عصر کنونی دانست و گفت: تا زمانی که دست آمریکای جهانخوار و جنایتکار از منطقه کوتاه نشود کشورهای منطقه رنگ ثبات و آرامش را نمی‌بینند و تمام دست و پا زدن آمریکا برای استمرار حضور آنها در منطقه است.

امام جمعه شوش با تاکید بر اینکه تجزیه ایالات متحده آمریکا دور از ذهن نیست، تصریح کرد: شروع قطع شدن دست آمریکا از منطقه نابودی اسراییل است و گام دوم نابودی و تجزیه آمریکا خواهد بود.

وی افزود: جنگ میان کفر و اسلام پایان ناپذیر است به همین دلیل شناخت کفر و ایستادن در برابر آن در همه عصرها ضرورت دارد.

یک هزار و ۴۰۰ دانش آموز شوش به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش نیز در این نشست با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج گفت: فرهنگ، تفکر و روحیه بسیجی مختص یک قشر نیست بلکه این تفکر باید سرلوحه همه قشرهای جامعه و مسوولان در همه رده‌ها باشد.

سرهنگ سیدعطاالله موسوی با اشاره به برنامه ریزی برای اعزام یک هزار و ۴۰۰ دانش آموز شوش به اردوهای راهیان نور افزود: اعزام دانش آموزان دختر متوسطه دوم به یادمان شهدای فتح المبین آغاز شده است و هم اکنون روزانه اعزام دانش آموزان به این مناطق انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا در قالب یادواره‌های محله محور وشهرستانی، اجرای برنامه‌های جهاد تبیین، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و روستاهای شهرستان و برگزاری اجتماع بزرگ پنجم آذر از جمله برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان است.

همه دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در شوش مسوولیت دارند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش نیز در این نشست با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در بخش فرهنگ مسوولیت دارند، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در شوش نیاز به همراهی همه دستگاه‌های شهرستان دارد.

علیرضا چرخابی افزود: شیوه نامه تشکیل شورای اطلاع رسانی شهرستان‌ها ابلاغ شده و به زودی نشست شورای اطلاع رسانی شهرستان شوش و کرخه برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی ۶۱ به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدیاسر فقیهی با موضوع اجتماعی- دفاع مقدس و با حضور بازیگران مطرح ایرانی در شهرستان شوش و بخش فتح المبین تهیه و تولید می‌شود.

از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذر به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha