ارتباط مستمر و گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم، اولویت راهبردی دولت سیزدهم است

کرمانشاه – ایرنا – فرماندار هرسین گفت: رویکرد مردمی دولت سیزدهم موجب شده تا مدیران به شیوه های مختلف پاسخ‌گو و پیگیر مسائل، مطالبات و مشکلات مردم باشند و ارتباط مستمر و گفتگوی بی واسطه‌ای با مردم داشته باشند.

«ابوطالب ایتوندی» روز سه‌شنبه در حاشیه پاسخگویی مدیران شهرستان هرسین به مردم در گفت وگوبا خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: دولت سیزدهم تلاش کرده تا عدالت رسیدگی به درخواست‌ها را برای همه مردم فراهم سازد. این یعنی هیچ‌کس در شهرستان هرسین نباید باشد که نتواند مشکلات، درخواست‌ها و پیشنهاداتش را به مسئولین برساند.
وی افزود: دولت مردمی همه افراد را یکسان می‌بیند و رویکرد دولت آن است که در هیچ‌جا از مباحث سفارشی استفاده نکند؛ نقشه راه آن است که به تمامی درخواست‌ها بدون نگاه به سفارش‌ها و رانت‌ها پاسخ دهد چرا که مردم به دنبال عدالت هستند و ما می‌خواهیم این عدالت صورت گیرد.

ارتباط مستمر و گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم، اولویت راهبردی دولت سیزدهم است


او ادامه داد: از تلخی‌های کار ما آن است که برخی از مطالبات مردم مانند اشتغال و مسکن موضوعات زمانبری هستند که ما در لحظه نمی‌توانیم آن‌ها را فراهم کنیم. به طور کلی خدمت به مردم بسیار برای ما شیرین و دوست‌داشتنی است.
فرماندار هرسین در ادامه با اشاره به پاسخگویی به مردم در مرکز سامد استان هم گفت: مهم‌ترین ویژگی و کارایی سامانه سامد این است که خواسته‌ها و مشکلات تماس‌گیرندگان در بازه زمانی مشخص، عملیاتی شده و نتیجه اقدامات نیز در کمترین زمان ممکن به مخاطبان گزارش می‌شود.
فرماندار هرسین با بیان این که، مسئولان دولت سیزدهم در قالب‌های مختلف پاسخگوی مطالبات اقشار مردم هستند، گفت: سفر به روستاها و بررسی میدانی مشکلات، رصد فضای مجازی و همچنین پاسخگویی برخط و تلفنی مسئولان به مشکلات مردم از جمله پل‌های ارتباطی میان مردم و مسئولان در هرسین است.

شهرستان هرسین در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قرار دارد و از جمعیت ۸۰ هزار نفری برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha