۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85291203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر مطهر شهید ایوب رومیانی در رومشکان تشییع شد

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبر: 85291203
پیکر مطهر شهید ایوب رومیانی در رومشکان تشییع شد

خرم‌آباد - ایرنا - پیکر مطهر شهید امنیت "ایوب رومیانی" در رومشکان استان لرستان تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش ایرنا پیکر شهید ایوب رومیانی امروز سه‌شنبه از مقابل مسجد امام رضا (ع) روستای رومیانی رومشکان به سمت گلزار شهدای روستا تشییع و خاکسپاری شد.

ستوان یکم ایوب رومیانی ۲۰ آبان ماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت در شهر آبادان مجروح و روز ۲۱ آبان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر مطهر شهید ایوب رومیانی در رومشکان تشییع شد

این شهید بزرگوار متولد ۱۳۶۷ در روستای رومیانی رومشکان، دارای سه فرزند پسر و یک فرزند دختر خردسال است.

فرمانده انتظامی لرستان در این آیین گفت: شهید از اسمای حسنای الهی است و خداوند به شهدا نظر دارد.

سردار یحیی الهی با بیان اینکه شهدا با بصیرت دینی قدم در راه دفاع از اسلام نهادند و به عالی‌ترین درجات رسیدند، افزود: شهدا برای حمایت از دین خدا و ارزش‌های الهی و انسانی جان خویش را فدا کردند و ثمره خون شهدا پیروزی جبهه حق است.

فرمانده انتظامی لرستان با تأکید به اینکه شهدا برای دفاع از حریم ولایت جان خود را فدا کرده‌اند، عنوان کرد: شهادت یک رزق الهی است و بالاترین مزد مردان الهی و مجاهدان فی‌سبیل‌الله است.

وی با بیان اینکه شهدا در قیامت دارای مقام شفاعت هستند، بیان کرد: در روایت‌ها آمده‌است که سه طایفه شفاعت می‌کنند و یک دسته از این افراد شهیدان هستند و ما امیدواریم در آخرت از شفاعت آنان برخوردار شویم.

الهی با تأکید به اینکه نیروی انتظامی 55 شهید را از ابتدای امسال تاکنون، تقدیم انقلاب و ارزش‌های اسلامی کرده‌است، گفت: نیروهای مسلح برای برقراری امنیت از مرزها در همۀ نقاط کشور حضوری مقتدر و فعال دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha