برترین های دومین جشنواره رسانه ای تبریز ما معرفی شدند

تبریز - ایرنا - دومین جشنواره رسانه ای - پژوهشی تبریز ما با معرفی نفرات برتر در بخش های پژوهشی و رسانه ای به کار خود پایان داد.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، در بخش پژوهشی این جشنواره که از میان ۲۴ اثر داوری شد پژوهش های محمد علی کوشش وطن، زینب برادران و حامد احمدی به عنوان آثار برتر معرفی و تجلیل شدند.
در بخش رسانه ای این جشنواره نیز از میان ۱۴۴ اثر منتشر شده در یکسال گذشته(از ۱۵ شهریور سال گذشته تا ۱۵ شهریور امسال) در موضوعات یادداشت و مقاله، گزارش، گفت و گو، عکس و چند رسانه ای و بخش ویژه، در بخش یادداشت فرشید باغشمال، ابوالفضل همامی و طاهر خیری، در بخش گزارش محمدرضا اخگرگداز، قمر طالبی و گلناز پور شامی، در بخش گفت و گو محمد امین خوش نیت، افخم ابراهیمی و عیسی عطاپور و در بخش عکس نیز سامان واحدی، مهران نظرزاده و مینا نوعی به ترتیب حائز رتبه های برتر شدند.
ضمن اینکه از پایگاه خبری تبریز بیدار و سازه خبر به طور ویژه تجلیل شد.
دبیر مرکز پژوهش های شورای شهر تبریز در آیین اختتامیه این جشنواره که عصر سه شنبه در تالار بعثت دانشگاه هنر تبریز برگزار شد، گفت: مدیریت جدید شورا به همفکری و همراهی مردم برای مدیریت شهر نیازمند است.
روح الله رشیدی افزود: تا زمانی که نتوانیم شهر به عاملیت از طرف تمام مردم مدیریت کنیم باید از رسانه های به عنوان امین مردم و رابط بین مردم و مسوول، کمک بگیریم.
رییس شورای شهر تبریز نیز گفت: مرکز پژوهش های شورا برای تصمیم گیری های علمی و کارشناسی بنا نهاده شده و از دوره سوم فعالیت خود را آغاز کرده است.
شهرام دبیری افزود: در مقطعی این مرکز تعطیل شد اما در دوره فعلی و با حضور آقای رشیدی، فعالیت مرکز دوباره بیشتر شد که امیدواریم برای شهر مفید واقع شود.
وی گفت: این مرکز بازوی علمی شورای شهر است و جشنواره نیز با هدف سهیم کردن مردم از طریق رسانه ها در مدیریت شهری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha