۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵
کد خبر: 85291422
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری تالش: نبود کارشناسی در معابر شهری مشهود است

تالش - ایرنا - سرپرست فرمانداری تالش از نحوه هماهنگی بین دستگاه‌های مربوط به گره گشایی ترافیک شهری انتقاد کرد و گفت: نبود کارشناسی مناسب در سطح معابر شهری تالش مشهود است.

به گزارش ایرنا، ایرج مؤذن روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان تالش اظهار کرد: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه شود.

وی افزود: حل مشکل ترافیک شهر تالش باید در دستور کار دستگاه های مسئول قرار داشته باشد.

سرپرست فرمانداری تالش با بیان اینکه کارشناسی لازم برای روان سازی ترافیک به ویژه هنگام ورود مسافران باید انجام شود گفت: عدم اتمام رمپ بیمارستان شهید نورانی قابل قبول نبوده و هرچه سریع‌تر رمپ ورودی بیمارستان مورد کارشناسی دقیق و تکمیل شود.

وی با اشاره به پروژه کمربندی این شهرستان بیان داشت: با جذب اعتبارات ملی برای شروع فرآیند و رفع موانع، تملک و آزادسازی باند شرقی کنارگذر آغاز می‌شود که با بازگشایی این مسیر حد فاصل جاده قروق (پل سید نیکی) به جاده حیان بار ترافیکی سطح شهر تا حدودی کاهش می‌یابد.

موذن بر تصمیم گیری کارشناسی شده برای حل مشکل ترافیک معابر شهری تالش تاکید کرد و افزود: شورای ترافیک به صورت مستقیم با سلامت جسمانی، امنیت و آرامش مردم ارتباط داشته و باید به صورت ویژه به این شورا و اجرای مصوبات آن در شهرستان توجه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha