۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85291595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمایت همه‌جانبه آمریکا از اسرائیل؛ این بار در منامه

تهران - ایرنا- "بریت مک گورک" فرستاده آمریکا به خاورمیانه و شمال آفریقا که برای سخنرانی به اجلاس امنیتی سالانه در منامه پایتخت بحرین دعوت شده است، بار دیگر مواضع آمریکا در حمایت همه جانبه از جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه را تکرار کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از الجزیره، مک گورک به ادعای خود، حماس را مسئول آنچه در غزه در جریان است، خواند و گفت که بازگشتی به وضعیت حاکم در قبل از هفتم اکتبر نخواهد بود.

او در عین حال هم مدعی شد: ما با کوچاندن اهالی غزه و کاستن از وسعت آن مخالفیم و اشغال دوباره آن توسط اسرائیل را نمی پذیریم.

فرستاده آمریکا به خاورمیانه و شمال آفریقا ادامه داد: آزادی تعداد زیادی از بازداشت شدگان (اسیران صهیونیست) به توقف موثر نبرد در غزه منجر خواهد شد.

مک گورک همچنین گفت: وقتی بازداشت شدگان (اسیران صهیونیست) آزاد شوند، افزایش کمک ها به غزه و توقف نبرد صورت خواهد گرفت.

در حالی چهل و سه روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی می گذرد که سازمان حقوق بشر اروپا- مدیترانه‌ اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از زمان آغاز تجاوزها علیه غزه طی ۴۳ روز گذشته ، ۱۵ هزارو ۲۷۱ فلسطینی را به شهادت رساند که ۶۴۰۳ نفر از آن‌ها کودک و ۳۵۶۱ نفر نیز زن هستند.

این سازمان اعلام کرده که تعداد مجروحان فلسطینی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در مدت اخیر نیز به بیش از ۳۲ هزارو ۳۱۰ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha