۶۰ میلیارد ریال البسه قاچاق در بازار تهران کشف شد
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۱۸ هزار عدد واکس  و پولیش کفش و لباس قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز چهارشنبه اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان مولوی پایتخت شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق در انباری در آدرس خیابان مولوی، خیابان تختی تخلیه و دپو شده که این کالاها بوسیله خودروهای شوتی از شهرستان جلفا به این مکان منتقل و سپس با وانت به بازار تهران ارسال می‌شود.

سرهنگ افشاری ادامه داد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص شد در محل یک باب انبار باربری بوده که در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می‌شود مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع واکس کفش و لباس در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

وی تاکید کرد: کالاها شامل ۱۱۸ هزار عدد واکس و پولیش کفش و لباس تولید کشور ترکیه بود که در همین ارتباط پرونده قضایی مربوطه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به همراه متهم به مرجع قضایی ارجاع شد.

سرهنگ افشاری گفت: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم هستند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می‌اندازند لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha