خیبر خرم‌آباد - فجر سپاسی/جدالی سخت برای تصاحب صدر جدول

خرم‌آباد - ایرنا - تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور امروز چهارشنبه ۲۴ آبان برای کسب پیروزی و صعود به صدر جدول میزبان فجر سپاسی شیراز خواهد بود.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال خیبر خرم آباد این روزها در شرایط خوبی به سر می برد و با ۱۱ بازی، هفت برد، یک تساوی، سه باخت، ۱۷ گل زده، هفت گل خورده، تفاضل گل ۱۰ و ۲۲ امتیاز در رده دوم جدول تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.

این تیم با یک امتیاز اختلاف در رده دوم جدول قرار دارد و با پیروزی احتمالی امروز می تواند صدر جدول را از فجر سپاسی شیراز پس بگیرد، هوادران پرشور لرستانی هم با حضور در ورزشگاه تختی خرم آباد در بازی های خانگی نقطه امید شاگردان رضا مهاجری شده اند و حمایت آنان موجب امیدواری به ادامه لیگ شده است.

دیدار تیم های خیبر خرم آباد و فجر سپاسی شیراز ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه تختی خرم آباد با حضور تماشاگران پرشور لرستانی برگزار می شود همچنین سبزپوشان خیبری پنجشنبه دوم آذرماه نیز در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول، مهمان شهرداری آستارا خواهند بود.

در دیدار امروز مهرداد قنبری بازیکن تیم خیبر خرم آباد به دلیل اخراج در بازی قبل محروم است همچنین علی نجفی بازیکن تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز که در بازی هفته قبل اخراج شد این هفته در ترکیب تیم حضور نخواهد داشت.
عباس راکی داور خوزستانی قاضی این دیدار است و مهدی شفیعی، بهزاد پناهی و رسول اولیایی کمک‌های او می باشند همچنین فرزاد بهرامی ناظر دیدار تیم های خیبر و فجر سپاسی خواهد بود.

خیبر فصل گذشته با هدایت فراز کمالوند از مجموع ۳۲ بازی با ۱۲ برد، ۱۶ مساوی، چهار باخت، ۳۲ گل زده، ۱۶ گل خورده و تفاضل گل ۱۶ و ۵۲ امتیاز در رده پنجم جدول ۱۷ تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha