تجمع مردم کرمانشاه در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه فردا برگزار می شود

کرمانشاه - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد: مردم شهر کرمانشاه صبح روز شنبه ۲۷ آبان ماه با حضور در مسجد جامع در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات آمریکا و اسرائیل تجمع خواهند کرد.

حجت الاسلام مهدی عبدی عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در پی حملات مکرر صهیونیست‌ها به منازل مسکونی مردم بی‌دفاع غزّه و کشتار غیر نظامیان، دل تمام آزادگان جهان را به درد آورده و لکه ننگ دیگری را بر تاریخچه تاریک و خون‌آلود این رژیم نقش زد.

وی افزود: به همین منظور ، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اخیر اسرائیل و حمایت قاطع آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه روز شنبه ساعت ۹:۳۰ صبح تجمعی در مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: مردم کرمانشاه در همراهی با مردم بی‌دفاع باریکه غزّه، ضمن محکوم نمودن حملات ناقض حقوق بشر رژیم اشغالگر اسراییل، از همه مجامع علمی داخل و خارج از کشور میخواهد با محکوم کردن اقدامات ددمنشانه اسراییل غاصب، یاور مظلومان و بی‌پناهان باریکه غزه باشند.

حجت الاسلام عبدی افزود: در این مراسم که با حضور قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه کرمانشاه برگزار می‌شود نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه سخنرانی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha