فیلم| مدیرکل بنیاد مسکن مازندران: منتظر تخصیص اعتبار برای رفع مشکلات سیل‌زدگان هستیم

نوشهر- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت : در سیل شامگاه سیزدهم آبان امسال به ۶۸۴ واحد مسکونی شهری و روستایی این استان خسارت وارد شد که منتظر تخصیص تسهیلات برای ساخت و تعمیر آن ها هستیم.

به گزارش ایرنا، علی اصغر آسمانی مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : سیل به حدود ۶۸۴ واحد مسکونی این استان خسارت زده که از این تعداد ۴۷۴ در روستاها و حدود ۲۱۰ واحد مسکونی در شهرها به صورت تعمیری هستند.

به گفته وی همچنین ۱۹ واحد مسکونی در روستاها خسارت ۱۰۰ درصدی دیدند که باید احداث شود.

وی خاطرنشان کرد : آمار این واحدهای مسکونی به صورت رسمی در اختیار بنیاد مسکن و مدیریت بحران کشور گذاشته شد که بعد از مصوب شدن در هیات دولت، اعتبار تسهیلات برای آن ها در نظر گرفته می شود.

آسمانی مقدم خاطرنشان کرد : منتظر مصوبات هیات دولت هستیم و آنگاه در خدمت خسارت دیدگان خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، سیل شامگاه ۱۳ آبان ماه امسال در مازندران به زیرساخت های شهری و روستایی ۱۵ شهرستان استان بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال خسارت وارد کرده است که بنا به اعلام اداره کل مدیریت بحران استان بیشترین این مقدار خسارت به شهرستان عباس آباد در غرب مازندران گزار شده است.

احمد وحیدی وزیر کشور هفته گذشته پس از بازدید از مناطق سیل زده غرب مازندران بر ضرورت تخصیص اعتبار برای رفع مشکلات سیل زدگان و دیگر چالش های منطقه تاکید کرد.

در زمان حاضر نزدیک به ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در نقاط پرخطر به ویژه در رودخانه های شهرستان های درگیر سیل در غرب مازندران از جمله عباس آباد مشغول ارایه خدمات هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha