راه اندازی کمیته ورزش در دستگاه‌های اجرایی زنجان باید جدی گرفته شود

زنجان - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: راه اندازی کمیته ورزش در دستگاه‌های اجرایی امری مهم و ضروری است که باید جدی گرفته شود چرا که بهره وری کاری را به مراتب افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز چهارشنبه در جلسه رابطین ورزشی دستگاه‌های اجرایی استان افزود: ایجاد ساختار کمیته و تشکیل جلسات موجب استفاده از خرد جمعی و بهره گیری از مباحث انگیزشی خواهد شد و در نتیجه توسعه ورزش کارکنان راندمان کارها را در دستگاه ها بالا برده و سلامت را تا حد زیادی تضمین می کند.

وی اضافه کرد: هم اکنون بخش بزرگی از کارکنان دولت به دلیل کم تحرکی درگیر بیماری های مختلف به ویژه بیماری های قلبی هستند.

این مسوول تاکید کرد: تلاش ادارات ورزش و جوانان برای حضور اقشار مختلف در فعالیت های ورزشی مختلف است که در این راستا، برگزاری رویدادها و مسابقات ورزشی از جمله مسابقات سراسری کارکنان دولت با هدف فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه در افراد مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: این اداره کل آمادگی دارد در برگزاری رویدادهای ورزشی به میزبانی دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشد چرا که از ابعاد مختلف تاثیرگذار است.

بازرگان افزود: این مهم علاوه بر ترویج ورزش و سلامتی، آورده زیادی در بخش های مختلف از جمله گردشگری و غیره به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل با همکاری انجمن حمایت از بیماران سرطانی مهرانه دوچرخه سواری خانوادگی در زنجان را کلید زد که این اقدام مهم علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه و تزریق سلامت در آن بنیاد خانواده ها را نیز محکم می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha