مناجاتی: عبدی مربی حرفه‌ای و کاربلد است/ می‌توانیم به راحتی از گروه صعود کنیم

تهران- ایرنا- کارشناس فوتبال کشورمان گفت: خوشحالم که حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان است چون او کاربلد و حرفه‌ای است و می‌تواند به بازیکنان روحیه و انگیزه دهد.

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص شکست ایران مقابل انگلیس در جام جهانی نوجوانان اظهار داشت: باید به تمام بازیکنان تیم ملی خسته نباشید بگوییم در بازی اول دل مردم را شاد کردند. ما می‌توانستیم مقابل انگلیس یک امتیاز کسب کنیم که متاسفانه در ثانیه‌های آخر نتیجه بازی عوض شد. ولی باید بازیکنان روحیه خود را از دست ندهند و با انسجام تیمی بازی بعدی را ببرند. شک ندارم در بازی بعدی می‌توانیم پیروز شویم چون مقابل تیمی آسان قرار خواهیم گرفت و به راحتی صعود خواهیم کرد. خیلی خوشحال هستم که حسین عبدی سرمربی تیم ملی است چون او کاربلد است و حرفه‌ای عمل می‌کند.

وی ادامه داد: هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که مقابل برزیل پیروز شویم. چون برزیل تیم قدرتمند و جنگنده است در نیمه اول که شاهد بودیم تیم با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. خوشبختانه شاهد بودیم که بازیکنانمان غیرت به خرج دادند و بازی باخته را به برد تبدیل کردند. شکی ندارم بازیکنان تیم ملی نوجوانان می‌توانند از گروه خود صعود کنند و افتخاری برای ایران کسب کنند و این بازیکنان سرمایه کشور هستند و از داشتن این بازیکنان باغیرت افتخار می‌کنم.

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه حسین عبدی در لیگ برتر تیم ندارد یادآور شد: به نظر من کسی که سرمربی تیم ملی می‌شود بهتر است در لیگ برتر تیم نداشته باشد چون در تیم ملی به بازیکنان تیم باشگاهی‌اش بیشتر توجه می‌کند. البته این موضوع هم بستگی به نظر فدراسیون دارد.

مناجاتی درباره اینکه تیم نوجوانان می‌تواند پشتوانه خوبی تیم ملی بزرگسالان باشد، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد. همین بازیکنان نوجوان پیشتوانه تیم ملی هستند. ما که نمی‌توانیم ملی‌پوشان فعلی را تا آخر عمر در تیم ملی نگه داریم. قطعا همین بازیکنان جوان انگیزه خوبی دارند که در تیم ملی بدرخشند. با این نتایجی که از تیم ملی نوجوانان زیر ۱۷ سال می‌بینم می‌توانیم در آینده روی همین بازیکنان حساب باز کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha