سرعت پیشرفت طرح های شهری در تبریز بالا است

تبریز- ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری، سرعت و کیفیت طرح های در دست اجرا بالا بوده و اهتمام جدی و هماهنگی زیادی وجود دارد ما نیز در مسیر توسعه تبریز همواره در کنار مدیریت شهری هستیم.

به گزارش ایرنا، عابدین خرم روز چهارشنبه در بازدید از چند طرح عمرانی شهرداری تبریز در غرب این شهر، اظهار کرد: گره ترافیکی غرب تبریز با اجرای ۲ طرح تقاطع غیرهمسطح میدان معلم و قراملک رفع می شود و مطابق پیش بینی ها ساخت این پل ها برای گره گشایی ترافیک شهری نقش موثری ایفا می کند.

وی با اشاره به تراکم جمعیتی در غرب تبریز و ساخت پل های قراملک و میدان معلم با فن آوری جدید، خاطرنشان کرد: طرح های ترافیکی مطلوبی برای غرب تبریز و مناطق کم برخوردار در حال اجرا است به طوری که روزشمار اعلام ۲ تقاطع غیرهمسطح برای سوم خرداد سال آینده نصب شده و با بهره برداری از این طرح ها شاهد تحول در حوزه ترافیک تبریز خواهیم بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به رضایت بخش بودن وضع اجرای، بزرگترین طرح زیست محیطی تبریز، اضافه کرد: خوشبختانه این طرح در آستانه تکمیل بوده و با اتمام آن شاهد رفع مشکلات زیادی مثل مدیریت شیرابه ها خواهیم بود.

عابدین خرّم با بیان اینکه کمک‌های دولتی به شهرداری از طریق مالیات، فاینانس(سرمایه گذاری خارجی) و همچنین برخی تهاترها در حال انجام است، افزود: اهتمام جدی و هماهنگی زیادی در دولت وجود داشته و ما در مسیر توسعه تبریز همواره در کنار مدیریت شهری هستیم.

سرعت و کیفیت طرح ها در تبریز بی نظیر است

یعقوب هوشیار شهردار تبریز نیز در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهری با اشاره به اینکه از بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی امسال شهرداری ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی تخصیص یافته، اظهار کرد: سیاست و رویکرد شهرداری تبریز در اولویت قرار دادن اجرای طرح های عمرانی در مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان شرقی به همراه شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از ۲ طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح معلم و قراملک، ۲ طرح ورزشی استخر آتش نشانی و زمین ورزشی قانلی گول، بزرگترین مسیرگشایی تبریز (۴۵ متری انقلاب)، ساختمان مدیریت بحران و طرح دفن پسماند شهری بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha