۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85292275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نجات فرد گرفتار در نیزارها و باتلاق سد الماس توسط آتش‌نشانان اردبیل

اردبیل-ایرنا- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل از نجات معجزه آسای یک فرد گرفتار شده در نیزارها و باتلاق سد الماس توسط آتش‌نشانان این استان خبر داد.

علی ایمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال تماس یک رهگذر با سازمان آتش‌نشانی اردبیل و با این عنوان که از داخل نیزارها و باتلاق صدای ناله فردی به گوش می‌رسد نیروهای امدادی آتش نشانی اردبیل از ایستگاه‌های شماره ۲و۴ سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن نیروها به محل و ارزیابی محل مورد نظر و ارتباط کلامی با فرد گرفتار متوجه شدند که وی تا شانه در حدود ۵۰ متری داخل نیزارها و باتلاق گرفتار شده و به دلیل سرمازدگی شدید قادر به حرکت نیست.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل ادامه داد: نیروهای امدادی آتش‌نشانی در اولین فرصت وارد عمل شده و فرد گرفتار را پس از یک ساعت تلاش نفس‌گیر در آب‌های سرد از داخل باتلاق خارج و تحویل اورژانس مستقر در محل دادند.

ایمانی با بیان اینکه این حادثه یکی از سخت‌ترین و خاص‌ترین حوادث چند ماه اخیر از نوع امدادی بود، گفت: در این حادثه امدادگر فداکار در حین انتقال فرد گرفتار بر اثر برخورد با نیزارها دچار جراحت‌ شد اما در نهایت و با وجود این جراحت‌ها فرد گرفتار را نجات داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha