دغدغه‌مندی در اجرا و تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌ای، استاندار فارس را برگزیده کشور کرد

-شیراز – ایرنا – امروز آیین گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در تالار وحدت برگزار شد و فارس با ۱۰ عنوان در این عرصه درخشید؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس معتقد است که دغدغه‌مندی در اجرا و تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌ای، استاندار فارس منجر به انتخاب دکتر ایمانیه به عنوان استاندار برگزیده شد.

محمدحسین فیروزی عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به انتخاب استاندار فارس وانجمن کتابخانه‌های عمومی این استان به عنوان برگزیده کشور، بیان کرد: با حمایت های مستمر و دغدغه‌مندی استاندار امسال مساله کتابخانه مرکزی شیراز به انجام رسید و تصویب اعتبار و تخصیص زمین این پروژه نقش مهمی در انتخاب محمد هادی ایمانیه است.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های مختلف در سفرهای شهرستانی و توجه به زیست بوم کتابخانه های عمومی در سطح استان از دیگر دلایلی است که استاندار فارس را استاندار برتر کشور در عرصه کتاب و کتابخوانی کرده است.

فیروزی با بیان اینکه اهمیت انتخاب استاندار فارس به عنوان برگزیده کشوری عرصه کتاب بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: رشد شاخص های حرفه ای کتابخانه‌های عمومی و تشکیل منظم جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی از دیگر نقاط قوت استاندار فارس به عنوان رئیس این انجمن است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس یادآور شد: فارس با کسب بیشترین عنوان برتر (کسب ۱۰ عنوان) در هفته کتاب امسال درخشید.

فیروزی عنوان کرد: کسب عنوان برتر انجمن کتابخانه‌های عمومی ، انجمن برتر شهرستانی از سوی قیر و کارزین، کتابدار و کتابخانه برگزیده از سوی کتابخانه‌های هدهد سفید و شهروند فسا و کتابخانه آیت الله شیخ محسنی، فعالیت‌های فراکتابخانه‌ای از سوی لیلا خادمیان کتابدار شیرازی و انتخاب شعبان انصاری فرد، سلیم جواهری و خدیجه طاهر زینل، علیرضا کوچکی و سید احمدی موسوی به عنوان خیران برگزیده از عناوین فارس در هفته کتاب امسال بود.

وی اعلام کرد: آیین استانی تجلیل از برگزیدگان عرصه کتاب و کتابخوانی نیز ۳۰ آبان ماه در شیراز برگزار می‌شود.

برگزیدگان کتاب و کتابخوانی هر ساله در بخش‌های انجمن استانها و شهرستانها ، پیشکسوت و خدمتگذار، خیر و خدمتگذار، خیرین، محافل ادبی، رابطان فرهنگی، کتابخانه های سیار، خدمات فرا کتابخانه‌ای، کتابخانه، کتابخوان، کتابدار و گروه های خاص معرفی و تجلیل می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha