تامین مطالبات پیمانکاران چهارمحال و بختیاری مهمترین خواسته از هیات دولت است

شهرکرد – ایرنا - نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال میزان مطالبات پیمانکاران این استان است که انتظار می‌رود هیات دولت در این خصوص گامی جهادی بردارد.

قدرت‌الله حمزه شلمزاری شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پیمانکاران فعال در طرح‌های عمرانی استان به صورت جهادی کار کردند و اجازه ندادند به دلیل معوق شدن مطالبات طرح‌ها برزمین بماند از این رو انتظار است دولت در خصوص پرداخت این مطالبات اقدامی جهادی انجام دهد.

وی با اشاره به جمع بندی مسائل و مشکلات چهارمحال و بختیاری با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و استاندار در آستانه دور دوم سفر رئیس جمهوری به این استان اظهار کرد: به سرانجام رساندن طرح‌های عمرانی نیمه تمام استان با پیشرفت ۶۰ تا ۷۰ درصدی از مهمترین اولویت‌هایی است که انتظار می‌رود در این سفر مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.

حمزه شلمزاری؛ مباحثی چون بیکاری، کشاورزی، شیلات، صنعت، راه، آبخیزداری، آبخوان‌داری، سدها، برطرف کردن مسائل و مشکلات حوزه های بهداشت و درمان، ورزش و آموزش را از دیگر اولویت‌های استان عنوان کرد.

وی یادآور شد: سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت برای همه استان‌ها پرخیر و برکت و منجر به حل بسیاری از مسایل و مشکلات برزمین مانده از سال‌های گذشته شده است و انتظار می‌رود در این استان نیز برکاتی به دنبال داشته باشد.

نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار از مردم چهارمحال و بختیاری که از ابتدای انقلاب تاکنون وفاداری خود را به خادمان نظام ثابت کرده‌اند خواست تا با حضور پرشور خود درآیین استقبال از رئیس دولت سیزدهم وفاداری خود را بار دیگر به امام (ره) و شهدا ثابت کنند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور به همراه تعدادی از وزرا قرار است روز پنجشنبه ۲۵ آبانماه ۱۴۰۲ در دور دوم سفرهای استانی به چهارمحال و بختیاری سفر کند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس‌جمهور در ادامه سفرهای استانی خود روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه ۱۴۰۱ به‌همراه جمعی از اعضای هیات دولت به چهارمحال و بختیاری سفر کرد تا از نزدیک مسائل این استان را مورد بررسی قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha