دولت آرزوی مردم چهارمحال و بختیاری را در تامین آب شرب پایدار محقق کرد

شهرکرد – ایرنا - نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم بزرگترین آرزوی مردم چهارمحال و بختیاری را در خصوص تامین آب آشامیدنی پایدار محقق کرد و این طرح‌ها با حضور رییس جمهوری بهره‌برداری می شود.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بهره‌برداری و به ثمرنشستن طرح‌های آبرسانی مهم استان در دور دوم سفر استانی دولت به چهارمحال و بختیاری که برخی از آن‌ها قدمتی ۱۲ ساله دارند اقدامی شاخص و ارزشمند است.

وی از صبوری مردم چهارمحال و بختیاری، همدلی مجمع نمایندگان و همت و اراده دولتمردان دولت سیزدهم برای تحقق این مطالبه به حق مردم قدردانی کرد.

جعفری اضافه کرد: بزرگترین زیرساخت و نیاز چهارمحال و بختیاری پس از تامین آب شرب پایدار مساله راه‌آهن است که انتظار می‌رود با حضور رییس‌جمهور تصمیم‌های خوبی در خصوص اتصال این استان به خط ریلی گرفته شود.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین تکلیف پتروشیمی بروجن پس از ۱۵ سال از دیگر انتظارات و مطالبات مردم این شهرستان از رییس دولت سیزدهم است.

وی همچنین عملیاتی کردن سد آقبلاغ از جمله مصوبه‌های دور نخست سفراستانی دولت به چهارمحال و بختیاری را از دیگر مطالبه‌های مردمی عنوان کرد.

جعفری از مردم بروجن خواست در آیین استقبال از رییس دولت سیزدهم برای تقدیر و تشکر از کسانی که بیشترین زحمت را به خصوص در حوزه تامین آب آشامیدنی پایدار برای این استان کشیده‌اند، شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور به همراه تعدادی از وزرا قرار است روز پنجشنبه ۲۵ آبانماه ۱۴۰۲ در دور دوم سفرهای استانی به چهارمحال و بختیاری سفر کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha