نتایج روز دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امید در قم+ جدول رده بندی

قم - ایرنا - رقابت های روز دوم گروه دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امید با سه رقابت و ثبت ۲ تساوی و یک برد برای تیم های حاضر همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رقابت ها در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می شود و در نخستین دیدار امروز که عصر چهارشنبه بین فولاد زرند و استعدادهای درخشان مشهد برگزار شد ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.
در دومین دیدار امروز نیز مقاومت تهران به مصاف شهدای گمنام مراغه رفت که این دیدار چهار بر سه به سود نماینده مراغه خاتمه یافت.
شامگاه چهارشنبه و در سومین دیدار نیز تیم های آناصنعت پاسارگاد قم و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی حساس با تساوی چهار بر چهار خاتمه یافت.
در جدول رده بندی مسابقات گروه دوم تیم های گیتی پسند اصفهان، استعدادهای درخشان مشهد و آنا صنعت پاسارگاد قم با ۱۷، ۱۵ و ۱۳ امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار دارند.

نتایج روز دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امید در قم+ جدول رده بندی
جدول رده بندی گروه دوم لیگ برتر فوتسال امید


تیم های حاضر در این رقابت ها به مدت پنج روز به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند تا پس از جمع بندی امتیازات دوره‌ای رفت و برگشت، ۲ تیم برتر راهی مرحله نهایی شوند.
دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در گروه دوم طی مهرماه گذشته در مراغه برگزار شد که با صدرنشینی تیم «گیتی پسند اصفهان» خاتمه یافت.

در دور رفت این رقابت‌ها به میزبانی مراغه، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، استعدادهای درخشان مشهد و آنا صنعت قم به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha