انصار الله یمن: حمله اسرائیل به بیمارستان شفا، جنایت وحشیانه و نشان دهنده شکست آن است
بیمارستان شفا در غزه

تهران – ایرنا – دفتر سیاسی جماعت انصار الله یمن اعلام کرد حمله رژیم صهیونیستی به مجتمع درمانی و بیمارستانی شفای غزه، یک جنایت وحشیانه و بزدلانه و نشان دهنده حجم شکست نظامی و امنیتی این رژیم در مقابل مقاومت است.

به گزارش ایرنا، دفتر سیاسی جماعت انصار الله تأکید کرد که بار دیگر از ملت‌های منطقه و جهان می‌خواهیم برای حمایت از ملت فلسطین و استفاده از همه راههای حمایت و همدردی تا زمان توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، اقدام کنند.

جماعت انصار الله یمن با تأکید بر ادامه حمایت از ملت فلسطین تصریح کرد: از اقدام نیروهای مسلح یمن در زمینه گسترش دامنه عملیاتش علیه اهداف اشغالگران در باب المندب و دریای سرخ حمایت می کنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه "الجزیره"، ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب حمله موشکی انصارالله یمن به سرزمین‌های اشغالی را تأیید کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: پدافند هوایی ارتش موشکی که از منطقه "دریای العقبه" شلیک شده بود، پیش از رسیدن به اسرائیل سرنگون کرده است.

در همین رابطه، سازمان پخش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که این موشک، یک موشک زمین به زمین بوده که حوثی‌ها از یمن آن را شلیک کرده بودند.

تاکنون جنبش انصارالله یمن واکنشی نسبت به شلیک این موشک ندشتند.

روز یکشنبه گذشته نیز برخی منابع خبری مدعی سرنگون کردن موشک بالستیک جنبش انصارالله توسط پدافند هوایی عربستان شدند.

هفته پیش نیز رسانه‌های عبری با انتشار تصاویری مدعی شدند که سامانه‌های پدافند هوایی عربستان، یک فروند موشک بالستیک را که از یمن به سمت اراضی اشغالی شلیک شده بود،‌ رهگیری کردند.

نیروهای مسلح یمن طی روزهای اخیر در واکنش به تداوم جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و قتل عام مردم بی گناه فلسطین، ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سمت فلسطین اشغالی پرتاب کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha