مادورو خواستار اقدام جهانی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه شد

تهران- ایرنا- نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا از مردم جهان خواست تا برای توقف حملات مداوم رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم نوار غزه اقدام کنند.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا به نقل از میدل ایست مانیتور، رئیس جمهور ونزوئلا در یک مصاحبه تلویزیونی حمایت کشورش از بیانیه مشترکی که چند روز پیش در نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در ریاض پایتخت عربستان سعودی صادر شد را اعلام کرد.

وی گفت: مردم جهان باید در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در خیابان‌ها بمانند زیرا ما باید در این نبرد برای حق زندگی و سرزمین و ایجاد کشور فلسطین پیروز شویم.

به گزارش ایرنا، در حالی که چهل و یک روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، اشغالگران صهیونیست در جنایتی آشکار بامداد روز گذشته (چهارشنبه) پس از چند روز محاصره بیمارستان الشفا غزه، وارد این مجتمع بیمارستانی شدند.

شرایط این بیمارستان به قدری وخیم است که چند روز پیش «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه تصریح کرد: پس از اینکه تلاش‌های‌مان برای خروج اجساد ناکام ماند، به صلیب سرخ اطلاع دادیم که شروع به حفر گورهای دسته جمعی در بیمارستان شفا کرده‌ایم.

شمار شهدای فلسطینی در حملات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون به مرز ۱۲ هزار نفر و شمار زخمی‌ها نیز به بیش از ۲۸ هزار نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha