۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85292896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست دیگر در رویارویی با مقاومت فلسطین در شمال غزه
ارتش رژیم صهیونیستی

تهران – ایرنا – ارتش رژیم صهیونیستی ازهلاکت دو افسر این رژیم در رویارویی با مقاومت فلسطین در شمال غزه خبر داد و بدین ترتیب شمار کشته های صهیونیست از زمان تجاوز رژیم اشغالگر به نوار غزه، به ۳۶۸ تن افزایش یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از کشته شدن دو افسر دیگر در درگیری ها با مقاومت فلسطین در شمال غزه خبر داد و اعلام کرد: آساف میستر و کابیر یتسحاق فرانکو از نیروهای لشکر ۴۰۱ ارتش این رژیم در درگیری های شمال غزه کشته شدند.

پایگاه عبری یدیعوت آحارونت نیز در این باره نوشت: میستر فرمانده یک دسته در گردان ۶۰۱ و فرانکو فرمانده یک دسته در گردان ۵۲ بود.

همچنین گزارش ها از زخمی شدن یک افسر و یک نظامی ذخیره گردان ۹۲۱۷ ارتش اشغالگر و وخامت اوضاع آنها در درگیری های شمال غزه خبر می دهد. در جریان عملیات میدانی در منطقه اطراف محل عملیات، یک سرلشکر ارتش اشغالگر نیز به شدت زخمی شده است.

به دنبال آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته، رژیم صهیونیستی در حملات خود به نوار غزه علاوه بر زنان و کودکان و ارتکاب جنایات جنگی، به بیمارستان ها هم حمله می‌کند و با بستن گذرگاهها، مانع از ورود سوخت به نوار غزه برای تأمین برق بیمارستان ها شده که این امر منجر به از کار افتادن ژنراتورهای بیمارستان ها و قطع برق و فوت بیماران و زخمی های تجاوز اخیر اشغالگران به غزه شده است. بر اثر حملات وحشیانه صهیونیست ها به غزه تاکنون بیش از ۱۱۵۰۰ فلسطینی شهید و ۲۹ هزار دیگر زخمی شده اند.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی و پس از چند روز ورود زمینی صهیونیست ها با تانک های پیشرفته به غزه، عملا این منطقه به گورستان تانک‌ها و نظامیان صهیونیست تبدیل شده و رزمندگان مقاومت بیش از یکصد تانک، نفربر و خودروی زرهی پیشرفته صهیونیست ها را هدف قرار داده و خسارت های سنگینی به رژیم اشغالگر قدس وارد کرده اند.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha