۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85292935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انبار ابزارآلات قاچاق به ارزش ۲۵میلیاردریال در بومهن کشف شد

پردیس - ایرنا - فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: انبار ابزارآلات قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در بومهن کشف و این انبار پلمب شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار دلاور القاصی مهر روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود ابزارآلات قاچاق در انباری در شهر بومهن پیگیری مورد در دستور کار ماموران فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از اخذ مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر موفق به کشف ۲۶۳ هزار و۵۰۰ و قطعه انواع ابزار قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: محل مورد نظر تعطیل و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار القاصی مهر بیان کرد: پدیده شوم قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی محسوب می‌شود و پلیس با افرادی که بخواهند با واردات کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

۱۴۸ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر پردیس جمع آوری شدند

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: ۱۴۸ معتاد متجاهر از سطح شهر با هدف پیشگیری از سرقت کاهش جرایم برگزار جمع آور شدند.

وی توضیح داد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم با شناسایی مناطق جرم خیز آلوده با اقتدار کامل در سطح شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتطامی شهرستان پردیس اظهار داشت: در اجرای این طرح در ۴۸ ساعت گذشته با هماهنگی مراجع قضایی با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب تعداد ۱۴۸ نفر از آنها را از سطح شهرستان جمع آوری و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

صارمی ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام شده، افراد معتاد در بسیاری از جرایم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت نابسامانی خانواده نقش دارند.

وی تاکید کرد: وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان درمحله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک تهدید جدی فرا روی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوان ما است که نباید به آن بی‌تفاوت باشیم.

سرهنگ صارمی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع بدهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha