طرح‌ آبرسانی به ۵۸ روستای لرستان در آستانه بهره‌برداری است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: ۱۲۵ روستای استان به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی و رفع محرومیت در طرح‌ جهاد آبرسانی قرار گرفته اند که از این تعداد ۵۸ روستا در آستانه بهره‌ برداری از طرح هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز پنجشنبه در جلسه‌ تعیین تکلیف پروژه‌های آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: جهاد آبرسانی باید در خدمت‌رسانی به اقشار مختلف متفاوت باشد و با جدیت، سرعت و کیفیت در استان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه طی ۲ سال گذشته سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در حوزه آبرسانی به مناطق مختلف استان هزینه شده است افزود: جهاد آبرسانی در لرستان با پیشرفت ۶۱ درصدی ادامه دارد و نسبت به میانگین کشوری در شرایط مناسبی قرار داریم.

استاندار لرستان عنوان کرد: به منظور تامین آب شرب سالم و رفع محرومیت، طرح آبرسانی به ۵۸ روستای استان با تلاش و تعامل بین بسیج سازندگی و شرکت آبفا، در آستانه بهره‌برداری است.

زیویار افزود: رویکرد محوری دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی می باشد که در این زمینه هم قدم‌های مناسبی برداشته شده است و همه دستگاه ها باید با این محوریت خدمت کنند.

به گزارش ایرنا یکی از گام های مهم دولت سیزدهم در راستای محرومیت زدایی، تسریع در روند آبرسانی به روستاهای دارای مشکلات بی آبی و یا کم آبی است که در این راستا دولت با کمک و حمایت سپاه و استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در قالب جهاد آبرسانی اقدام می کند.

در این راستا باید ظرف مدت ۳۰ ماه، ۱۰ هزار روستای محروم کشور از آب سالم و لوله کشی برخوردار شوند که سهم لرستان در مرحله اول این طرح ۱۲۵ روستا می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha