۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85293052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: معلمان باید به علم روز مجهز شوند

۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85293052
استاندار زنجان: معلمان باید به علم روز مجهز شوند

زنجان - ایرنا- استاندار زنجان گفت: با توجه به پیشرفت‌های متعدد دنیا معلمان باید به علم روز مجهز شوند تا با شناخت دقیق از مسایل و مشکلات برای حل آنها برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز پنجشنبه در همایش یک هزار نفری نومعلمان و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه تک تک حرکات معلمین در آینده دانش‌آموزان تاثیرگذار است، افزود: معلمان، پرورش دهنده افرادی هستند که با ذهن و روحی آماده به مدارس می‌آیند.

استاندار زنجان با بیان اینکه معلمان اعتقاد، انگیزه و شور به جامعه تزریق می‌کنند، اضافه کرد: به معلمان توصیه می‌کنیم که هیچ وقت با رفتار و اعمالشان موجب تحقیر دانش‌آموزان نشوند و به عبارت دیگر باید تحقیر از دایره کار آنها حذف شود.

وی با توصیه‌ به معلمان در ارتباط با حفظ عزت نفس خود و دانش‌آموزان، بیان کرد: هر گونه تحول اساسی در جامعه مستلزم متحول شدن نظام آموزشی جامعه است و محور اصلی پیشرفت هر نظام آموزشی بر کیفیت عملکرد معلمان وابستگی دارد.

استاندار زنجان گفت: معلم به عنوان مهمترین رکن تعلیم و تربیت در ابعاد آموزشی، اعتقادی، عاطفی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی دانش آموزان دخالت دارد و در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جامعه نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه معلمان باید رعایت انصاف را در کلاس درس داشته باشند، گفت: رعایت نکردن انصاف در آینده دانش‌آموزان موثر است؛ پس باید همه دانش‌آموزان با نگاه عدالتی معلمان مواجه شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha