بیش از ۲۰ هزار سری جهیزیه توسط سپاه به نوعروسان در کشور اهدا شده است + فیلم

ارومیه- ابرنا- مسوول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حمایت این نهاد از ازدواج آسان گفت: در این راستا امسال ۲۰هزار و ۳۰۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان کشور اهدا شده است.

سردار ضیاءالدین حزنی روز پنجشنبه در حاشیه آیین اهدای جهیزیه به ۴۵۱ نوعروس آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جهیزیه های تهیه شده تولید داخل بوده و با این اقدام علاوه بر فعال سازی چندین کارخانه راکد در کشور، نیازهای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هم تامین می شود.

وی اظهار کرد: با این اقدام که در قالب حمایت از کالای ایرانی انجام گرفته است، تهیه اقلام و لوازم خانگی از واحدهای تولیدی فعال در خود هر استان انجام می‌شود.

سردار حزنی اضافه کرد: ازدواج مقوله ای است که موجب شادی خانواده ها و تحکیم بنیان خانواده می شود که سهیم شدن در آن برای ما بسیار مطلوب است.

به گزارش ایرنا با همت ستاد مرکزی کمیته امداد کشور و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه روز پنجشنبه ۴۵۱ سری جهیزیه به نوعروسان این استان اهدا شد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی این جهیزیه ها شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، گاز، تلویزیون، لباسشویی و جاروبرقی بود که ارزش ریالی آن به ۱۸۰ میلیارد ریال می رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha