شورای تبلیغات اسلامی یزد، مردم را به تجمع حمایت از مردم غزه دعوت کرد

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد، مردم ولایتمدار و مومن استان را به شرکت گسترده در تجمع حمایت از مردم غزه دعوت کرد.

حجت‌الاسلام " محمدحسین متوسل " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تجمع گسترده آحاد مردم با بصیرت یزد در حمایت از کودکان مظلوم غزه در روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه جاری از ساعت ۱۸ با عنوان «حمایت از کودکان مظلوم غزه» در تکیه امیرچخماق برگزار می‌شود.

وی به اهمیت حضور آحاد مردم همیشه در صحنه یزد برای حضور پرشور در این تجمع همگام با سایر مناطق کشور اشاره کرد و گفت: سخنرانی یکی از مسئولان، اجرای سرود، برپایی‌ ایستگاه نقاشی و چندین برنامه فرهنگی، هنری و بصرتی دیگر انجام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: مردم فهیم و قهرمان یزد و مناطق مختلف استان همراه و همزبان با سایر اقشار جامعه در سراسر کشور بار دیگر با حضوری گسترده در تجمع، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین و به‌ ویژه کودکان غزه اعلام می‌کنند.

متوسل تاکید کرد: امروز حمایت و همراهی با مردم مظلوم فلسطین به خصوص کودکان غزه یک رسالت دینی، انسانی و انقلابی است و مردم یزد همانند گذشته بار دیگر تنفر شدید خود را به استکبار جهانی و حامیان منطقه‌ای و جهانی نشان می‌دهند.

وی بیان کرد: مشابه این تجمع بر حسب ضرورت با همکاری و حضور اقشار جامعه در اکثر مناطق و شهرستان‌های استان برگزار و فریاد بلند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل غاصب رساتر از همیشه به گوش عالمیان و جبهه استکبار می‌رسد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha