۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85293238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمت بی‌منت طلاب و فعالان جمعیت هلال احمر احسان است

رشت - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان افزود: طلاب و فعالان جمعیت هلال احمر خدمت بی‌منت به مردم ارائه می کنند از اینرو در زمره محسنین هستند و باید این تلاش و خدمت ارزشمند در جامعه تقویت شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در دیدار با ائمه جماعات و کانون طلاب جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: اقداماتی که با کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی به انسان‌ها همراه است نوعی احسان و احسان‌کنندگان هم از محسنین محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه کتاب خدا برای محسنین، هدایتگر و رحمت الهی است، خطاب به ائمه جماعات و کانون طلاب جمعیت هلال احمر استان، افزود: اقداماتی که با کمک‌رسانی و ارائه خدمات‌ به انسان‌ها همراه باشد بسیار ارزشمند است و امروز نیازمند آنیم این نگرش و رویکرد در جامعه ترویج شود.

وی تصریح کرد: مردم قدردان عملکرد مطلوب جمعیت هلال احمر هستند مجموعه ای که همواره در شرایط بحرانی و حوادث مختلف از جمله سیل زلزله، برای کمک به مردم پیش قدم است.

امام جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنان خود ادامه داد: در هر اقدامی، امور فرهنگی را در اولویت داشته باشیدو بسته های معیشتی را مزین به جملات اخلاقی و فرهنگی و زیبا درباره اهمیت حجاب کنید.

وی با تاکید بر ضرورت آمادگی و حضور به‌موقع در صحنه برای کمک به مردم، خطاب به طلاب جمعیت هلال احمر گفت: تسریع در خدمت رسانی می تواند جان انسان های بسیاری را نجات دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha