فرماندار: مدیران تالش برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اراده‌ای جدی دارند

تالش - ایرنا - سرپرست فرمانداری تالش گفت: عزم مدیران شهرستان تالش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تحقق مطالبات مردمی جدی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "ایرج موذن"روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان تالش، اظهار داشـت: در اجرای سیاست های دولت مردمی و تاکیدات استاندار گیلان، تکمیل پروژه های نیمه تمام و تحقق مطالبات مردمی باقی مانده از سال های گذشته، اولویت اصلی شهرستان است.

وی افزود: این دولت افتخار آن را دارد که پروژه های نیمه تمام را که سالهای زیادی از شروع آن گذشته و مردم منتظر تکمیل و استفاده از آنها هستند را تکمیل می کند.

فرماندار تالش تاکید کرد: دولت سیزدهم پروژه جدیدی را در هیچ جای کشور قبل از اتمام پروژه های عمرانی قبلی کلنگ زنی نمی کند و ما نیز در شهرستان تالش بر این موضوع اهتمام داریم و از همه توان خود برای تحقق اهداف نظام استفاده خواهیم کرد.

فرماندار تالش با همراهی امام جمعه بخش حویق، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار حویق و سرپرست اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان از پروژه های در دست اجرای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش حویق بازدید کرد.

جزئیات پروژه های در دست اجرای بخش حویق توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

- پروژه آسفالت روستای بالامحله چوبر که در محور اصلی روستای بالامحله چوبر راه مواصلاتی به روستاهای ییلاقی وسی، بخشی حیاطی و متلادشت چوبر هست، در طول سال های گذشته، سه مرحله زیر سازی محور اصلی ارتباطی روستا انجام و پروژه آسفالت روستا، اجرا نشده بود؛ این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان اجرا شده است.

- پروژه احداث پل مسجد قباقی چوبر: پل قدیمی روستا اوایل دهه شصت به همت پدر شهید معزز عزتی و با مشارکت مردمی اجرا شده بود؛ احداث پل جدید روستای مسجد قباقی به روستاهای خودکارمحله و دهقان محله یکی از مطالبات اصلی بیش از ۱۲۰ خانوار روستایی بود؛ عملیات اجرایی احداث پل به عرض ۶ متر و طول دهانه ۲۰ متر از محل اعتبارات ملی (سفر ریاست جمهوری) شروع شده و مطابق برنامه زمانی بنیاد مسکن، در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهند رسید.

- پروژه آسفالت روستای ویزنه: پروژه آسفالت به مساحت هشت هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان اجرا شده است.

- پروژه های آسفالت معابر سایر روستاهای بخش حویق در روزهای آتی شروع خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha