برگزاری رویداد کتاب‌خوانی با محوریت «مسئله فلسطین» ویژه طلاب سراسر کشور

تهران - ایرنا - معاون حوزه‌های علمیه استان تهران گفت: رویداد کتابخوانی ویژه برادران طلبه سراسر کشور همزمان با سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از ستاد خبری سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین امیرعباس اکبری اظهار داشت: دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه با همکاری خانه طلاب و همزمان با تحولات اخیر، یک مسابقه کتابخوانی را ویژه برادران طلبه در سراسر کشور تدارک دیده است.

وی ادامه داد: این مسابقه با محوریت کتاب «مسئله فلسطین» از تاریخ ۱۵ آبان‌ آغاز شده است و تا ۱۵ آذر ادامه دارد. شرکت در مسابقه از طریق سامانه پیشخوان حوزه‌های علمیه، بخش آزمون‌های من امکان‌پذیر است.

اکبری از انتشار و رونمایی آثار آیت‌الله محمد امامی کاشانی در این ایام خبر داد و افزود: این آثار شامل مژده عقل به ظهور منجی، علمای اهل سنت معتقد به ولادت امام مهدی(عج)، در جستجوی منجی، شجرنامه‌نامه‌های عرفای اهل سنت هند و اعتقاد به حضرت مهدی (عج)، حدیث شریف ‌سلسلة الذهب به روایت شاه ولی‌الله دهلوی و اعتقاد علمای اهل سنت ‌به ‌حضرت‌ مهدی (عج) و حاصل چندین سال کار پژوهشی و سفرهای مختلفی است که وی به کشور هندوستان و سایر مناطق داشته‌اند.

سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم آبان‌ماه آغاز به کار کرد و تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ به کار خود ادامه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha